İLKÖĞRETİM OKULLARI ARASI BİLGİ YARIŞMASI

1.30.2011

Gülşehir Milli Eğitim Eğitim Müdürlüğünce, Gülşehir Lisesinde İlköğretim Okulları arası Bilgi Yarışması düzenlendi.
06.05.2009 günü Gülşehir Atatürk, Emmiler, Ovaören, Terlemez İlköğretim Okulları Yarıştı.
Çok çekişmeli geçen Bilgi Yarışmasında Gülşehir Atatürk, Ovaören İlköğretim Okulları eşit puanla yarışmada Finallere katılmaya hak kazandı. Ancak yarışmanın birincisini belirlemek üzere yedek sorulara geçildi, yedek soruya doğru cevap veren Ovaören İlköğretim Okulu finallere birinci olarak katılmaya hak kazandı. Yarışmacılarımıza destek olmak amacıyla onların yanındaydık ve yalınız bırakmadık.
Yarışmada: Ovaören İlköğretim Okulu 90 puanla birinci, Atatürk İlköğretim Okulu 80 puanla ikinci, Emmiler İlköğretim Okulu 70 puanla üçüncü ve Terlemez İlköğretim Okulu 50 puanla dördüncü oldu.
Yarışmanın finali 13.05.2009 günü Gülşehir Lisesinde yapılacaktır.
Yarışmadan resimler aşağıdadır.

Yarışma sonunda Ovaören İlköğretim Okulu Müd.Yrd. Leven ATİK eşim ve ben (İhsan BİÇKİN) yarışmacılarımız: Nazlı TOPÇU, Fatma BİÇKİN, Esra SÖNMEZ, Hafize YILMASIN' ını tebrik ederken


Yarışmanın heyecanından biraz uzaklaşmak üzere Gülşehir ilçemizde gezi yaptık, Kızılırmak Köprüsü.

Gülşehir Parkı ve Mesire alanları.


Eglenmek haklarıydı Luna parkta çeşitli eğlence araçlarında gönüllerince eglendiler.


Tabiki tarih; İlçemizin kurucularından olup, bir dönem Osmanlı tarihine yön veren ve Gülşehirde adı ile anılan Sadrazam Karavezir Seyyit Mehmet Paşa Külliyesi şimdi Kütphane olarak kullanılmaktadır.

Bu güzel anları bize yaşatan ve gururlandıran sevgili öğrencilerimize başarılar dilerken,
Başta Ovaören İlköğretim Okul Müdürü Mehmet KARTAL , öğrencilerin eğitiminde ve yetişmesinde katkıları olan tüm Öğretmenlerimize en derin Sayğılarımla.

0 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by  MyPagerank.NetYahoo bot last visit powered by MyPagerank.NetMsn bot last visit powered by MyPagerank.Net